REGULAMIN KORZYSTANIA Z SYSTEMU GOPAY24.pl
Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady korzystania z systemu GoPay24.pl
§1 DEFINICJE
- System GoPay24.pl – system informatyczny za pomocą, którego Klient składa dyspozycje w zakresie dokonywania płatności za określone usługi i towary.
- Spółka – (dalej: GoPay) Spółka z siedzibą w Warszawie przy ulicy Aleja Jana Pawła II 27, NIP: 5272717938, Regon 147335255, która jest właścicielem Systemu GoPay24.pl
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która wyraziła chęć składania dyspozycji zakupu biletu za pomocą Systemu GoPay24.pl
- Płatność – jest to wniesienie opłaty za usługę lub towar w miejscach określonych przez GoPay .
- Rozliczenie transakcji – przepływ środków pieniężnych pomiędzy Klientem a podmiotem świadczącym usługę lub sprzedaż towaru, które jest realizowane przez eCard w wyniku dyspozycji złożonej w Systemie GoPay.
- Partner – to przedsiębiorca będący organizatorem lub operatorem publicznego transportu zbiorowego, który świadczy usługi lub sprzedaje towary na rzecz Klientów oraz przyjmuje płatności od Klientów za pomocą Systemu GoPay.
- Autoryzacja Transakcji – sytuacja, w której klient wyraził zgodę na wykonanie transakcji płatniczej w systemie GoPay24.pl (przelewem, kartą płatniczą, portfelem elektronicznym)
- Portfel elektroniczny Mastercard– program prowadzony przez system kart płatniczych MasterCard, umożliwiający utworzenie wirtualnego portfela, pozwalającego na opłacanie transakcji w internecie przy użyciu przypisanych do portfela kart płatniczych.
- Portfel elektroniczny V.me – program prowadzony przez system kart płatniczych VISA, umożliwiający utworzenie wirtualnego portfela, pozwalającego na opłacanie transakcji w internecie przy użyciu przypisanych do portfela kart płatniczych.
- BOK – Biuro Obsługi Klienta GoPay
- Karta Płatnicza karta płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. ousługach płatniczych (Dz. U. Nr 199, poz. 1175, z późn. Zm.)
- uPaid – spółka uPaid sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cząstkowskiej 14, będąca Partnerem organizacji płatniczej MasterCard i posiadająca certyfikaty uprawniające do gromadzenia danych Kart Płatniczych, z wyłączeniem numerów CVC2/CVV2.
- Numer CVC2/CVV2 – trzycyfrowy numer znajdujący się z tyłu karty płatniczej, służący do autoryzacji transakcji dokonywanych z jej użyciem, bez fizycznego przedstawienia karty płatniczej.
- mPIN- kod definiowany przez użytkownika karty, Kod służy Klientowi do potwierdzania Transakcji w systemie MasterPass oraz V.me by Visa
- eCard- spółka eCard S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Arkońskiej 11 będąca agentem rozliczeniowym w rozumieniu ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych, przeprowadzająca autoryzacje i rozliczenia płatności dokonywane z użyciem Karty Płatniczej.
- Przelewy – są jedną z form płatności online realizowanych przez eCard S.A. Usługa ta polega na udostępnieniu klientowi możliwości łatwego przyjęcia płatności online za pomocą przelewów bezpośrednich realizowanych z poszczególnymi bankami.
a) ePrzelewy:
• Płacę z inteligo (inteligo) • mTransfer (mBank)
• MultiTransfer (MultiBank) • Płać z Nordea (Nordea)
• Przelew24 (Bank Zachodni WBK) • Przelew z BPH (Bank BPH)
• Płacę z iPKO (PKO BP)
• Pekao24Przelew (Bank Pekao)
• Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy) • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
• MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
• Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
• Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
• Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium) • Płać z ING (ING Bank Śląski)
• Credit Agricole Bank Polska S.A.
• Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
• db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
b) Przelewy półautomatyczne:
• Deutsche Bank Polska S.A.
• Plus Bank S.A.
• Kredyt Bank S.A.
• Raiffaisen Bank Polska S.A.
• Bank Pocztowy S.A.
• Bank Spółdzielczy we Wschowie
c) Usługa portfela elektronicznego
• MasterPass
• V. me by Visa
§2 REALIZACJA USŁUGI
- System GoPay24.pl – umożliwia dokonanie zakupu biletu okresowego w postaci zapisu elektronicznego. System umożliwia wybór organizatora transportu zbiorowego, rodzaju biletu, taryfy, przewoźnika.
- Zapis elektroniczny uprawniający do przejazdu w postaci biletu zawiera wszystkie niezbędne dane wymagane przy kontroli biletów realizowanej przez kontrolerów wyznaczonych przez przewoźnika, organizatora realizującego przejazd środkami komunikacji miejskiej, podmiejskiej, międzygminnej do którego uprawnia zakupiony w systemie bilet. Każdorazowo w przypadku kontroli biletu klient jest zobowiązany do okazania biletu w jednej z możliwych postacia)
- Wydruku;
- Zapisu elektronicznego w telefonie lub innym urządzeniu przenośnym.
- GoPay poprzez System GoPay24.pl z wykorzystaniem usług rozliczeniowychświadczonych przez eCard umożliwia Klientowi wnoszenie opłat u Partnerów.
§3 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Korzystanie ze świadczonej przez GoPay usługi i składanie dyspozycji płatności przez Klienta musi być poprzedzone akceptacją regulaminu.
- GoPay nie ponosi odpowiedzialności za jakość towarów i prawidłowość wykonania usług, które świadczy lub sprzedaje dany Partner.
- GoPay zastrzega sobie prawo oraz możliwość ograniczenia dostępu do świadczonych usług, będących wynikiem prowadzenia prac serwisowych lub siły wyższej
- W przypadku braku możliwości dokonania płatności poprzez System GoPay24.pl, Klient zobowiązany jest do wniesienia opłaty w sposób standardowy i alternatywny – określony przez danego Partnera.
- Klient dokonując wpisania danych oświadcza, że wprowadzone dane osobowe są aktualne i zgodne z prawdą.
- GoPay może odrzucić polecenie realizacji transakcji w następujących sytuacjach:
- uzasadnionego podejrzenia, że płatności są dokonywane przez nieuprawnioną osobę;
- dokonywania płatności w sposób niezgodny z obowiązującym prawem;
- naruszenia istotnych postanowień Regulaminu lub powtarzającego się naruszania jakichkolwiek postanowień Regulaminu.
§4 KOSZTY
- Koszt transmisji danych (połączenie z internetem ) jest zgodny z stawkami poszczególnych Operatorów udostępniających łącze internetowe Klientowi.
- Wszelkie rozliczenia są realizowane przez eCard, Klient nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z korzystaniem z usługi.
§5 PRAWA I OBOWIĄZKI GOPAY
- GoPay zobowiązany jest do:
a. Realizowania transakcji zleconych przez Klienta
b. Zapewnienia dostępu do systemu GoPay24.pl
c. Zapewnienia bezpieczeństwa transakcji realizowanych przy użyciu systemuGoPay24.pl
d. Rozpatrywania uwag, reklamacji Klientów, dotyczących systemu w terminie do 14dni od daty doręczenia wiadomości - Klient zobowiązuje się do złożenia dla GoPay wyjaśnień dotyczących transakcji wprzypadku uzasadnionego podejrzenia złamania obowiązującego prawa lub regulaminu Partnera
- W przypadku prowadzenia działań konserwacyjnych, aktualizacji, zmian w systemie GoPay24.pl, GoPay zastrzega sobie prawdo do czasowego lub stałego zablokowania serwisu
- GoPay nie odpowiada za problemy związane z:
- Łączem internetowym niezbędnym do prawidłowej realizacji usługi
- Prawidłowym funkcjonowanie Urządzenia Klienta (Komputer, Telefon itp.)
- Interfejsami nienależącymi do GoPay
§6 REKLAMACJE
- Zgłoszenie Reklamacyjne powinno zawierać:
- Telefon lub adres e-mail kontaktowy, na który ma być przekazana odpowiedź
- Opis reklamacji
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać wysłane co najmniej jednym z dostępnych sposobów:
- Pocztą na adres GoPay al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
- Pocztą elektroniczną na adres biuro@gopay.com.pl
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty doręczenia wiadomości od Klienta
§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- GoPay jest uprawniony do jednostronnej zmiany Regulaminu o czym powiadomi Klientów poprzez komunikat na stronie GoPay24.pl/news
- GoPay zapewnia, iż dane osobowe Klientów będą przechowywane i przetwarzane przez GoPay zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).
- Klient wyraża zgodę na przetwarzania danych osobowych oraz ich zapis w bazie, celem informowania Klienta o zmianach i aktualizacjach dotyczących usług świadczonych przez GoPay